
ვაკანსია კლიენტთა მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე
ძირითადი ფუნქციები:
· დაკვეთების შესრულების უზრუნველყოფა;
· კომუნიკაცია დამკვეთებთან;
· შემოსული მოთხოვნების მიღება და შესრულების უზრუნველყოფა;
· ლოიალობის პროგრამის მართვა;
· და სხვა საქმიანობა, რაც უკავშირდება ონლაინ მაღაზიის დამკვეთთა ხარისხიან და დროულ მომსახურებასა და მათი კმაყოფილების დონის ზრდას.
მოთხოვნები კანდიდატის მიმართ:
· უმაღლესი ბიზნეს ან ტექნიკური განათლება;
· გამართული წერისა და მეტყველების უნარი ქართულ ენაზე;
· საქმიანი კორესპონდენციის უნარი;
· საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა;
· ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
საჭირო პიროვნული თვისებები:
· კომუნიკაბელური;
· ყურადღებიანი, დეტალებზე ორიენტირებული;
· მოწესრიგებული;
· ახლის შეთვისების უნარი;
· პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
ვაკანსია ცხადდება სრულ სამუშაო განაკვეთზე (8 საათიანი სამუშაო დღე, კვირაში 5 დღე). სამუშაო ადგილი თბილისი, ნაძალადევის რაიონი. საწყისი ხელფასი 1000 ლარი.
გთხოვთ, მოგვაწოდოთ თქვენი რეზიუმე არა უგვიანეს 22 ივლისისა ელ-ფოსტის მისამართზე: info@officell.ge
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, კანდიდატებს ჩაუტარდებათ ტესტირება და გასაუბრება.