გადახდის ყველა შესაძლო ფორმა
ექსპრეს მიწოდება იმავე დღეს
მიწოდება მთელ საქართველოში
  breadcrumb ვაკანსია

ვაკანსია

ვაკანსია კლიენტთა მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე

 

ძირითადი ფუნქციები:

·       დაკვეთების შესრულების უზრუნველყოფა;

·       კომუნიკაცია დამკვეთებთან;

·       შემოსული მოთხოვნების მიღება და შესრულების უზრუნველყოფა;

·       ლოიალობის პროგრამის მართვა;

·       და სხვა საქმიანობა, რაც უკავშირდება ონლაინ მაღაზიის დამკვეთთა ხარისხიან და დროულ მომსახურებასა და მათი კმაყოფილების დონის ზრდას.

 

მოთხოვნები კანდიდატის მიმართ:

·       უმაღლესი ბიზნეს ან ტექნიკური განათლება;

·       გამართული წერისა და მეტყველების უნარი ქართულ ენაზე;

·       საქმიანი კორესპონდენციის უნარი;

·       საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა;

·       ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

 

საჭირო პიროვნული თვისებები:

·       კომუნიკაბელური;

·       ყურადღებიანი, დეტალებზე ორიენტირებული;

·       მოწესრიგებული;

·       ახლის შეთვისების უნარი;

·       პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

 

ვაკანსია ცხადდება სრულ სამუშაო განაკვეთზე (8 საათიანი სამუშაო დღე, კვირაში 5 დღე). სამუშაო ადგილი თბილისი, ნაძალადევის რაიონი. საწყისი ხელფასი 1000 ლარი. 

 

გთხოვთ, მოგვაწოდოთ თქვენი რეზიუმე არა უგვიანეს 22 ივლისისა ელ-ფოსტის მისამართზე: info@officell.ge

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, კანდიდატებს ჩაუტარდებათ ტესტირება და გასაუბრება.